viernes, 30 de agosto de 2013

CRÒNICA "CORSA 15 PÒBLES", per Ernest



El passat dia 25 d'agost vaig fer la Cursa dels 15 pobles. Hi vaig anar sol perque els que havien de ser els meus companys de cursa finalment no van poder venir.
Vaig sortir de Gimenells a les 5.30 h. per poder recollir el dorsal a les 8,00 h. a Es Bòrdes. Un amic que m'acompanyava em va portar el cotxe després fins a Viella.
En arribar a la Vall d'Aran hi havia molta boira i una temperatura de 9 graus. Tot indicava que faria bon dia per córrer, poca calor i el cel cobert.
A les 9,00 h. vam sortir. Els primers 500 metres vaig anar amb un grup de 9 corredors, entre els quals hi havia l'Alejandro, del CE Vilaller, que va quedar primer en la categoria de veterans. Només vaig poder seguir-los els primers metres de pujada. A partir d'aqui vaig fer la cursa en solitari fins a la meta, gaudint de les vistes i del suport del públic.
Vaig arribar a la meta en 2,05 h., en 9ª posició de la classificació general.
L'organització va estar bé en general. Els avituallaments eren correctes i la senyalització ben feta. Només una pega: l'aigua de les dutxes podia escaldar un pollastre!!
A les 13,45 h. tornava a ser a Gimenells, a taula, amb un bon plat de macarrrons.



 
 
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario