viernes, 25 de octubre de 2013

CRÒNICA ULTRA TRAIL SERRA DEL MONTSANT (HALF 44km), per ERNEST



El dissabte, 19 d'octubre, vaig anar a córrer la Half Trail Serra del Montsant. La sortida era a Cabacés a les 12,00 h. i l'arribada a Cornudella de Montsant, amb un desnivell de 2000+ aprox.

Tot i estar núvol, la temperatura era alta i la sensació de molta xafogor.

Els primers 23 km., que vaig fer en 2,35 h., van anar prou bé, però el més dur encara havia d'arribar. A partir d'aquest moment vaig començar a tenir rampes a les cames i vaig decidir caminar els trams més pendents. Poc a poc i gràcies a la col·laboració d'un altre corredor, vaig poder acabar en condicions i en 6,00 h.

Cal dir que la organització va ser impecable en tots els sentits. Traçat molt ben marcat, seguiment on-line perfecte, avituallament molt correcte i molts voluntaris que van fer possible que la cursa fos un èxit.

No hay comentarios:

Publicar un comentario